NXK = numerická klávesnica (virtuálna je v štandarde)
monitor HDMI
NX TOUCH = 10x touch fejder wing
NX DMX = 2x DMX out NOD pre ONYX pulty a PC
NX Sync = konvertor SMPTE (XLR3) na MIDI pre zladenie chodu akýchkoľvek pultov a zariadení rozoznávajúcich MIDI signál
ONYX Essential = USB kľúč na PC odomkne v ONYX 8U výstupy
ONYX Premier = USB kľúč na PC odomkne v ONYX 64U výstupy
ONYX Elite = USB kľúč na PC odomkne v ONYX 128U výstupy
pozn. : ONYX USB je prenosný, neregistruje sa a teda nie je viazaný na jediný konkrétny počítač, jeho prítomnosť v akomkoľvek PC s ONYX systémom odomkne príslušný počet výstupov a umožní využiť aj wing a iné príslušenstvá. Okrem toho odomkne USB aj OSC, MIDI a TimeCode vlastnosti na PC.
NX WING = PC wing, 10x manuálne fejdre. 8x tlačidlá, 4x enkodéry, numerická klávesnica, 3.5" touchscreen, GO/Pause, rotačný grand mastee, 4x DMX out a hlavne s integrovanou licenciou na 64 výstupov v ONYX systéme ak ho použijete s PC
pozn. : NXP a NXK možno použiť nielen k pultom (magnetické upínanie) ale aj k PC pokiaľ sytém ONYX máte nainštalovaný na notebooku
3D vizualizácia - interná 2D + kompatibilita s externou 3D CAPTURE
zariadenia - každé ovládané teleso je zariadenie a má svoje jedinečné číslo, dimmer je teda jednokanálové zariadenie
zariadenie - umožňuje vytvoriť multičasťové zariadenie ako jeden celok (napríklad reflektor+prevíjač)
príkazový riadok - používa štandardný syntax typu : Určenie Zariadenia @ Požadovaná hodnota parametru "Enter"
programmer okno - slúži na LIVE ovládanie obsahu, má najvyššiu prioritu na výstupoch no možno ho prepnúť aj do režimu preview
programmer okno - možno doňho načítať obsah iných sekcií pomocou LOAD a vymazať obsah pomocou CLEAR
programmer okno - v režime LIve Time možno doň načítať playback a meniť jeho obsah naživo
editovanie parametrov - používa prehľadnú grafickú vizualizáciu parametrov v okne "Channel Vizualizer" (CV)
editovanie parametrov - všetky parametre a funkcie ponúkané nastavovaným zariadením sa prehľadne zobrazia a priradia k tlačidlám a enkodérom
preset - čiže palety delí do logických skupín napríklad "Color", "Gobo" ...
preset - palety môžu obsahovať parametre, časové údaje, efekty
preset - ak je v cue použitá priamo paleta (preset) a zmeníte obsah palety, zmení sa automaticky aj obsah cue
cue/cue list - nálady, jednotlivé scény show
cue/cue list - možno v jednom momente poslať na výstupy viacero rôznych cue z rôznych playback súbežne, čo umožňuje ovládať aj dynamicky postavené neštruktúrované show a nielen divadelné predstavenia
efekty (FX) - možno priradiť efekt každému parametru zariadenia zvlášť
efekty (FX) - možno kreatívne vytvárať nové efekty, nielen využívať predprogramované
palayback - možno ich priraqdiť k fejdrom, fyzickým tlačidlám alebo virtuálnym tlačidlám na displeji
grandmaster - má k dispozícii grandmaster fejder
flashmaster - má k dispozícii flashmaster fejder
tracking - pri zapisovaní možno v graficky prehľadnom okne zvoliť čo a ako chcete zapísať, napríklad
values/hodnoty - BASE/FX/TIME
fixtures - NON SELECTED/SELECTED
fixtures - NON SELECTED/SELECTED
source - ACTIVE/INACTIVE+ACTIVE
conflict - MERGE/REPLACE/REMOVE
cue only
time
filter - Intensity/Color
ovládanie - navigácia je optimalizovaná pre dotykové obrazovky a voľba dostupná jediným dotykom prsta
ovládanie - vizualizácia je totožná pre pulty aj pre PC aplikáciu
grafické výstupy
monitory - fyzické monitory - displays
okná - individuálne ponúkané okná - windows
náhľady - naaranžované viaceré okná do jeného celku - views
pracovný priestor - naaranžované viaceré náhľady do jedného celku - workspace
RDM - podporuje RDM
DYLOS - dynamický nástroj na využitie pixel ovládania (mapping) zariadení ako celku s využitím media control
DYLOS - v princípe je to 2D vrstva ktorú môžu tvoriť rôzne zariadenia pričom každé jedno z nich reprezentuje pixel
DYLOS - umožňuje integráciu animácií a videa do show
toto je skutočne stručný popis, viac si pozrite v online manuáli